Aktualnie jesteś w: Telefon -> Informacje
Informacje

Oferta

Odkąd zostaliśmy operatorem telekomunikacyjnym z własną numeracją i numerem routingowym, jesteśmy w stanie zaproponować Państwu konkurencyjną ofertę na telefon stacjonarny z możliwością przeniesienia numeru od innego operatora.

Nasza oferta to połączenie usługi PREPAID z pakietem darmowych minut. W abonamencie dostają Państwo co miesiąc określoną ilość bezpłatnych połączeń, które można wykorzystać TYLKO na telefony stacjonarne. By dodzwonić się na komórkę, za granicę czy też kontynuować dzwonienie po wyczerpaniu darmowych minut, trzeba wcześniej doładować konto prepaid, z którego środki będą ściągane przy każdym połączeniu, aż do ich wyczerpania. Kwota, jak i częstość doładowania jest dowolna, a wpłacone pieniądze, w przeciwieństwie do darmowych minut, przechodzą na kolejny miesiąc.

Instalacja

Instalacja wygląda nieco inaczej, niż w przypadku standardowego telefonu. Sam aparat telefoniczny zostaje ten sam, o ile spełnia podstawowe wymagania (homologacja, wybieranie tonowe), a wpięty zostanie nie do gniazdka telefonicznego, a do specjalnego urządzenia, zwanego bramką telefoniczną. Zostaje ono wypożyczone na czas trwania umowy, a po jej wygaśnięciu musi zostać zwrócone. Bramka wymaga połączenia do istniejącego już kabla "internetowego", bo właśnie tą drogą rozmowa wędruje do centrali telefonicznej. Opisany sposób połączenia powoduje, że telefon trzeba przenieść w pobliże komputera i bez przeróbek instalacji telefonicznej ciężko będzie zostawić telefon w starym miejscu w mieszkaniu, z tego samego powodu do urządzenia będzie podpięty również komputer.

Przeniesienie numeru

Jeśli zdecydują się Państwo na przeniesienie numeru, który obecnie jest w posiadaniu Telekomunikacji Polskiej, pierwszym krokiem powinna być wizyta w naszym Biurze Obsługi Klienta, w celu pobrania oświadczenia o chęci przeniesienia numeru, oraz zaświadczenia o możliwości przeniesienia numeru do firmy Euronet. Wtedy też zostaje podpisana umowa o korzystanie z abonamentu telefonicznego. Otrzymane dokumenty (bez umowy) udają składają Państwo wraz z wypowiedzeniem do najbliższego punktu obsługi klienta TP. Telekomunikacja Polska informuje nas o terminie przekazania numeru (zazwyczaj to koniec miesiąca), a parę dni przed wejściem w życie rozwiązania, kontaktuje się z Państwem nasz pracownik w celu ustalenia terminu instalacji urządzenia.

Przeniesienie numeru z TP

Inaczej wygląda przeniesienie numeru, który pierwotnie należał do TP, jednak później został przeniesiony do innego operatora. Pierwszą czynnością będzie skuteczne dostarczenie do operatora rozwiązania umowy, najlepiej z zastrzeżeniem, by operator poinformował o dniu rozwiązania. Informację tę proszę przekazać do naszego Biura Obsługi Klienta, my natomiast sami skontaktujemy się z TP w celu uzgodnienia terminu przeniesienia numeru jeszcze przed terminem rozwiązania umowy z poprzednim operatorem. Parę dni przed jego końcem skontaktuje się z Państwem nasz pracownik, by ustalić umówić się na instalację.

Przy przeniesieniu numeru warto mieć świadomość, że zainstalowanie bramki telefonicznej przez naszego instalatora nie jest jednoznaczne z uruchomieniem usługi. Chociaż będądziałać połączenia wychodzące, to przychodzące zostaną uruchomione dopiero wtedy, gdy Telekomunikacja przekieruje numer telefonu na nasz numer routingowy. Dzieje się to najczęściej w przeciągu pierwszego dnia po terminie rozwiązania umowy, z zastrzeżeniem, że jest to dzień pracujący. Zatem na naszą usługę należy się przełączyć dopiero wtedy, gdy przestanie działać telefon podłączony do gniazdka.

Współpracujemy z:


       

© Copyright 2010 EURONET INTERNET PROVIDER. All right Reserved
Realizacja: ddsoft
  Regionalny Program Operacyjny Narodowa Strategia Spójności Komisja Europejska